Great weekend! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Block - WaarBenJij.nu Great weekend! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Block - WaarBenJij.nu

Great weekend!

Blijf op de hoogte en volg Lotte

10 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Daar ben ik weer, met een nieuwe verhaaltje van mijn drukke week!
Weer een lange week gehad op werk en ‘s avonds ook druk druk. Maandag weer naar Body Pump geweest, helaas was het mega druk en waren er niet meer genoeg dumbbells over dus kreeg ik even een stang van 7 kilo waar ik alle oefeningen mee moest doen, pff best zwaar. Heb ik de dag daarna geweten ook haha.

Dinsdag ben ik lekker met Maria en Blanca (2 duitse meisjes) uit eten geweest in Chinatown. Heel gezellig, maar wel een beetje vreemd op een gegeven moment kwamen er een shemale en een maleshe!? achter ons zitten. Opeens vroegen ze aan ons of ze weten of je hier ook koffie kan bestellen, uhhh geen idee vraag het even lekker aan de ober ofzo. En ze bleven maar roepen, daarna of ik getrouwd was, want ik was zo ‘gorgeous’ blablabla. Dit ging nog een paar keer door, en toen ze weg gingen kreeg ik zijn visitekaartje, ik moest hem maar even bellen. Ik heel aardig gezegd dat ik dat niet ging doen en toen was ie beledigd weg gegaan haha. Weet nou ook niet of ik het als een compliment moet opvatten als hun dat tegen ons zeggen.
Daarna kregen we van de ober opens de rekening op tafel gesmeten, zonder dat we ernaar gevraagd hadden, dus duidelijk ze wouden ons weg hebben terwijl het niet eens zo druk was. Beetje raar, maarja dat mag de pret niet drukken. Daarna nog even door de stad gewandeld, leuk met al die lichtjes enzo! Woensdag lekker naar Zumba geweest.

Donderdag ben ik na het werk met collega’s wat gaan drinken. Althans, ik dacht ‘wat’ maar dat werd toch wat meer dan verwacht haha. Ik dacht nou wat drinken en dan naar huis om te eten, maar ze eten hier blijkbaar niet voordat ze op stap gaan. Voordat ik naar huis ging heb ik nog even ergens wat te drinken gescoord, en toen hup in de metro naar huis want morgen weer vroeg op.
Lotte krijgt het voor elkaar om in slaap te vallen in metro en wakker te worden bij de eindhalte. Sta je dan om 0.30 uur ‘s nachts ergens geen idee waar, maar niet dicht bij huis. Gelukkig ging er nog een laatste metro mijn richting op, maar helaas moest ik daar wel een half uur op wachten. Uiteindelijk was ik rond half 2 2 uur pas thuis, dus een kort nachtje. Maarr.... nu kan ik wel zeggen dat ik een echte Londenaar ben heb ik begrepen van mijn collega’s, want in de metro in slaap vallen hoort erbij.

Vrijdag was een lange saaie dag op werk, iedereen was een beetje brak en moe, dus lekker rustig aan gedaan. ‘s avonds lekker naar Manou toe, die vrijdag was aangekomen voor een weekendje. We hebben lekker met haar oma en haar zoon met zijn vrouw en dochter gegeten en daarna zijn we lekker met z’n tweetjes ergens wat gaan drinken. Een heleboel bij te kletsen natuurlijk, dus dat was erg gezellig!

Zaterdag vroeg op, om met z’n alle naar Canary Wharf te gaan, even geshopt en lekker geluncht. Daarna zijn we met z’n tweetjes richting Oxford Street gegaan, en hebben we nog een poging gedaan om te shoppen, maar pfff wat was het druk daar zeg. ‘s avonds in het hotel van Manou lekker wat gegeten en gedronken.
Er ging zaterdag trouwens in de metro nog een oude man tegen me praten, die was vroeger ook in Nederland geweest, even gezellig gekletst en toen kreeg ik een chocoladereep, maar mam don’t worry, ben niet met hem mee naar huis geweest ;-).

Zondag weer vroeg op om samen naar Camden Market te gaan (alweer!), heel gedoe om er te komen, want er was wat aan de hand met de metro, maar uit eindelijk is het gelukt. Wat leuke dingetjes gekocht daar, en toen terug richting haar hotel, want haar nichtje vierde haar verjaardag. Lekker taart gegeten, en tegen die tijd was het helaas alweer tijd om afscheid te nemen. Helaas hoort dat er ook bij, maar in ieder geval een geslaagd weekend!
Deze week even een beetje op tijd naar bed gaan om wat slaap in te halen en dan kunnen we er weer tegenaan. Ben aan een nieuwe serie begonnen wat erg verslavend is, dus sliep geloof ik elke dag om 2 uur en dan weer de wekker.. Niet zo slim he.

Moet trouwens ook nog steeds op zoek naar een restaurant om te eten met kerst, wat een gedoe zeg! Je zou zeggen, Londen de stad van kerstmis, daar zal vast genoeg te doen zijn, maar het tegendeel is waar! Er is helemaal geen openbaar vervoer met kerst, en er zijn bijna geen restaurants open, wel wat pubs, maarja om daar nou je kerst diner te hebben... Gaat dus een duur feestje worden, want we moeten met de taxi. Daarna kwam ik er ook nog eens dat er op de dag dat Bas weg gaat geen treinen rijden, dus al met al een dure December maand tegemoet. Dus... feel free to make a donation ;-) haha

Moet in ieder geval als ik thuis ben heeeeel hard aan het werk gaan.
Volgens mij ben ik trouwens een verschrikkelijke kamergenoot ofzo, want ook het Franse meisje gaat waarschijnlijk voor de kerst alweer terug naar huis en komt niet meer terug. Misschien moet ik het toch eens vragen, misschien doe ik in mijn slaap wel hele gekke dingen ofzo...

Nou dit was het geloof ik wel weer zo’n beetje, dus tot de volgende keer!


  • 10 December 2012 - 14:18

    Bas:

    Zolang het bij de shemales blijft vind ik het goed!
    Dat met de kerst komt vast wel goed, we besparen wel gewoon op de cadeautjes! ;-)
    Nou nog 2 weekjes dan maak ik ook deel uit van : " lotte en haar londense avontuurtjes".

    Kom je bijna redden!

    Xxx
    Hou van je!

  • 10 December 2012 - 14:45

    Krista:

    Aaahh wat een lief berichtje, bas!!
    Nog 3 weken en dan maken wij daar ook deel van uit!

    Leuk verhaal weer Lot!

    Alvast veel plezier samen!!!

    Tot snel mop!!

    Dikke kus

  • 10 December 2012 - 17:25

    Mama:

    Hey Lot,
    nou ik hoef niet te vragen hoe het met je gaat,
    zo te horen gaat het prima, dat blijkt ook wel aan het contact wat er is geweest de afgelopen week, snik,snik,snik hebj e me nou niet meer nodig.????? Moet bijna een afspraak maken om met je op skype te komen
    Hahahahahaha wie had dat nou gedacht Lotte gaat het nog helemaal leuk vinden in Londen.
    je hebt weet leuke avonturen meegemaakt van de week.
    wij ook hoor, de kerstboom staat hier inmiddels tot genoegen van Chiel, want die heeft er lang genoeg op gewacht. Het heeft gesneeuwd vrijdag en gelijk was de hele boel van slag. Hoe is het in Londen is het daar al wit geweest. Jose,Ineke en ik zijn uitgerekend die dag bij Cockie geweest om kerststukjes te maken. Was heel gezellig.
    Zaterdag zijn we met Laura en Johan naar de Dickens parade geweest in Haarlem erg gezellig maar weinig Dickens XO was wel gezellig.
    Zondag met Joos geshopt en leuke laarzen gekocht. Joos ook en nee... jij past ze niet .....helaas.:(
    maar ehhh wat hoor ik nou weer van je kamergenoot, wat spook je allemaal uit 's nachts uit, maar misschien bespaart het je wel weer een hotelletje en kunnen Annabel en Krista bij je slapen.
    ik vind het wel een beetje zielig voor je hoor, ik hoop toch dat je de laatste drie weken een gezellige kamergenoot krijgt.Verder ben ik heel blij dat je mijn goede raad ter harte hebt genomen en al die vreemde snoeshanen die je uitnodigen links laat liggen . tres bien....donner un coup de chapeau à quelqu'un

    wat een lief berichtje van Bas ..... ben trots op hem

    nou tot horens maar weer
    kusjes Mama

  • 11 December 2012 - 12:56

    Josette:

    Hahaha, lotje ook. Volgens mij gebeurd dat in slaap vallen niet alleen in London. Ik kan me nog iets herinneren dat jij na het uitgaan dat ook wel is heb gedaan.:P

  • 13 December 2012 - 20:48

    Chiel:

    *like* op berichtje van Joos.
    Hoe is je stage Lot? Dat is toch de reden dat je daar bent, of heb ik dat nou verkeerd begrepen? Ik lees van alles en nog wat, maarre...

    Nog veel plezier he!

  • 14 December 2012 - 17:32

    Jose:

    hoi lotje

    wat een avontuur weer, heerlijk om te lezen . fijn dat e het naar je zin hebt

    jehebt over donatie? je moet je aanmelden bij het rode kruis
    want daar is wordt geld ingezameld door Serious request , dan kunnen ze vast wel wat missen voor het goede doel

    LOTTE


    watch your brievenbox this for christmas

    nou tot schrijfs doei



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 04 Okt. 2012
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 4763

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: