Times flies when you're having fun - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Block - WaarBenJij.nu Times flies when you're having fun - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Block - WaarBenJij.nu

Times flies when you're having fun

Blijf op de hoogte en volg Lotte

14 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Heelloooo everybody,

Daar ben ik weer, met mijn één na laatste update vanuit Londen. Jeetje wat is de tijd snel gegaan de laatste weken zeg! Zo zijn er opeens alweer 3 maanden voorbij. Net nu ik lekker op gang begin te komen, is het alweer bijna tijd om afscheid te nemen. Ook wel weer lekker om naar huis toe te gaan, weer lekker mama’s eten en een normaal huis hihi.

Maandag begon bodypump weer, was wel weer even wennen na 3 weken niks doen, maar wel weer even lekker, ga het nog missen! Dinsdag zijn Vanessa en ik bij 3 andere Duitse meisjes in het gebouw gaan eten. Heel gezellig lekker (veel te veel) pasta gemaakt met een lekker wijntje erbij. Woensdag weer naar zumba geweest en daarna lekker filmpje gekeken met Vanessa en donderdag ook weer.

Toen was het alweer vrijdag, en dus weer tijd voor het weekend! Op werk leek het voor mij wel vrijdag de 13e, want alles ging mis, dus ook extra blij toen de dag voorbij was. Vrijdag avond was het weer Lotte met de Duitse crew en zijn we even gezellig wat gaan drinken bij de Tower Bridge in de buurt, ziet er trouwens mooi uit ‘s avonds met al die verlichting!

Zaterdag heerlijk uitgeslapen en zoals de afgelopen weken vrij weinig gedaan. Natuurlijk even met het thuisfront geskypt, want Chielie & Joos waren jarig, nog GEFELICITEERD! ‘s Middags is er een nieuw meisje (Italiaans) in onze flat gekomen, heel leuk! Even met z’n alle boodschappen gedaan, en s avonds een feestje bij ons in de keuken. Natuurlijk alleen om de verjaardag van Chiel & Joos te vieren want ik hou natuurlijk niet van feestjes ;-)
Daarna zijn we met z’n allen door gegaan naar Shoreditch waar we naar een club zouden gaan. Natuurlijk zoals te verwachten ging het niet zoals gepland, en zijn we ergens anders heen gegaan, maar ook leuk!

Zondag zijn we met z’n vieren (huisgenoten) naar Brick Lane geweest om daar te gaan brunchen en wat rond te lopen. Heel leuk daar, lijkt een beetje op Camden Market. Allemaal kleine kraampjes, een gezellige sfeer en heel veel verschillende mensen! Het enige minpuntje was dat het ijskoud was, maar daar laten we ons natuurlijk niet door stoppen! Op weg naar huis nog even uit gestapt om ergens waterpijp te roken, en natuurlijk omdat het zonnetje schijnt en het zo lekker warm was, moesten we dat buiten doen. Gekke toeristen ook altijd.
‘s Avonds heb ik samen met Vanessa gekookt, jaja! We hebben Goulash gemaakt en geloof het of niet maar het was nog lekker ook. Natuurlijk niet zo lekker als van mijn moedertje, maar voor ons als beginnend kok was het best te doen. Gezellig met z’n allen gegeten en daarna nog lekker film gekeken.

Helaas was het weekend toen alweer voorbij, en is nu toch echt mijn laatste week aangebroken. Een heleboel te doen deze week, dus waarschijnlijk vliegt deze week ook weer zo voorbij en zit ik zo weer in het kikkerlandje.

De winter is hier trouwens toch ook echt aangebroken, koud en sneeuw!

Tot snel, liefs vanuit Londen

  • 14 Januari 2013 - 14:49

    Ria De Block:

    Hey Lotje

    Hahahha ik wist het wel, ik zij al tegen papa ze gaat het straks nog missen, maar je moet maar zo denken; altijd afscheid nemen op het hoogste punt. dan houd je mooie herinneringen over. We zijn er hier weer helemaal klaar voor om onze babbelbox thuis krijgen zoals je zelf zegt. het is weer gedaan met de rust.
    maar dat hebben we er graag voor over. Wat zijn de Blockjes zonder hun Lotje.
    ik hoop dat je nog een leuke en gezellige laatste week hebt in Londen, geniet er maar van en tot zondag op het vliegveld waar we je met open armen zullen ontvangen.

    dikke kus Mama

  • 14 Januari 2013 - 15:02

    Bas:

    Hoi schatje!

    Toch nog wel hele leuke laatste weken gehad dus! Je vriendinnen en ik zijn langs geweest en ook de sfeer in je huis is met sprongen vooruit gegaan. Maar zoals je zelf al aangeeft: " time flyes wen youre heaving fun ". Nog even en je bent weer terug in je oude leventje!
    Niet getreurd want in Nederland wacht ook nog genoeg moois, een nieuwe kamer bijvoorbeeld. Je nieuwe schoentjes en een moeder die een lekkere maaltijd op tafel zet! En als klap op de vuurpijl weer genoeg mensen om tegen aan te lullen! Stuk makkelijker praten dan over dat happerende skype!

    Schat ik kan niet wachten tot je weer terug bent, je bent lang genoeg weg geweest!

    Dikke kus,

    Bas

  • 14 Januari 2013 - 18:34

    Annabelle:

    Ohhh Lot, je bent gewoon bijna weer thuis! Wat een gek idee is dat! Want dat we allemaal op Schiphol stonden lijkt eigenlijk toch nog maar kort geleden.. En dat Kris en ik er waren al helemaal! (Maar dat is ook kort geleden.. haha) Heel fijn in ieder geval dat je nu nog een toptijd hebt, en geniet er maar goed van deze laatste week!!

    TOT SNEL!! Liefs annie

  • 14 Januari 2013 - 19:17

    Ineke:

    Hoi Lotte,
    Heb je niet zoveel gesproken maar wel je verslagen gevolg die ik erg leuk vond/vind.
    In ieder geval ben ik zondag van de partij hoor .Het is toch "achter af"best snel gegaan
    en als het leuk is gaat alles heeeeel snel. Succes met pakken en zie je zondag.

  • 14 Januari 2013 - 20:00

    Jose:

    hoi lottepotti

    nou joh ,zit er bijna weer op , wat fijn dat je weer naar huis komt , hoef ik tenminste niet meer zoveel onzin te verzinnen voor een brief dan doe ik het wel als je weer terug bent

    nou tot volgende week ,jammer dat je niet op Andre,s feestje bent
    nou nog veel plezier de laatste week

    Liefs Jose

  • 15 Januari 2013 - 10:04

    `Sanne:

    Hey Lotje!!

    Jeeej over een paar daagjes ben je alweer terug!
    Nou ja.. jeej voor mij, bij jou wat minder jeej, want je hebt het nu leuk daar!

    Woehoe geniet nog van die paar daagjes en zie je zondag:D!!

    xxx Sanne

  • 15 Januari 2013 - 12:18

    Leoniek:

    Hey lief nichtje

    Bijna alweer naar huis. Geniet van de laatste week, want die vliegt, zo woesh, voorbij!!!!
    Tot snel:)

    X Leoniek

  • 15 Januari 2013 - 15:10

    Opa Peter En Oma Leny:

    Hallo lieve Lotte,

    We wensen je nog een hele mooie
    week toe, en wat zal je blij zijn, wanneer je straks weer in je vertrouwde omgeving vertoeft.
    Deze mooie herinneringen kan niemand meer afnemen van je. Wij vonden het bijzonder dat we op deze manier mee mochten genieten.

    Nog bedankt voor het lieve kaartje voor opa.
    V
    Lieve groetjes opa Peter en oma Leny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 04 Okt. 2012
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 4758

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: