Move (on) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Block - WaarBenJij.nu Move (on) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Block - WaarBenJij.nu

Move (on)

Blijf op de hoogte en volg Lotte

26 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Goedemorgen allemaal, daar ben ik weer even met een update van mijn afgelopen week die voorbij gevlogen is!
Maandag waren Marc en Anna er dus lekker uit eten geweest 's avonds in de pub bij Covent Garden in de buurt. Daarna zijn we naar een Comedy show geweest.Volgens mij om nieuwe comedians hun grappen te laten testen ofzo, sommige waren heel leuk, andere wat minder, maar we hebben een leuke avond gehad!
Dinsdag avond zijn we eerst naar Victoria's Secret geweest, wauw daar wordt je hebberig van! Voor degene die het niet kennen, Victoria's Secret is een hele grote mooi lingerie winkel, en of course heeel duur! Helaas kon mijn portemonnee het niet aan om daar te gaan shoppen, dus het was kijken kijken niet kopen.
Daarna zijn we door gegaan naar een pub in Hammersmith bij mij in de buurt, om daar even lekker een hapje te eten. En helaas waren de twee dagen toen alweer voorbij en moesten we weer afscheid nemen, maar heb het erg gezellig gehad!

Woensdag en donderdag vrij weinig gedaan behalve werken, maar natuurlijk nog wel genoeg mee gemaakt...
Maandag had mijn kamergenoot besloten dat ze na de kerst niet meer terug zou komen (in plaats van Februari) dus nog een maandje om nog van alles en nog wat te doen. Ook hadden we contact gezocht met London Solutions omdat we echt wilde verhuizen! In eerste instantie moesten we ons niet zo aanstellen en moesten we nog maar even lekker blijven zitten. Maar wonder boven wonder kwamen ze de volgende dag bij ons terug met het bericht dat we woensdag kunnen verhuizen! Nouja leuk helemaal happy eindelijk ergens anderes heen, wij zouden met zijn tweeen naar een flat gaan, en de rest zou naar een andere flat gaan. Joepie eindelijk van die fransen af!
Nog geen dag later had mijn kamergenoot opeens besloten om volgende week al weg te gaan, ze zag het toch niet meer zo zitten. Dus ja moet alles in mijn eentje gaan doen woensdag, begin weer van voor af aan, nieuwe flat, nieuwe mensen en ik ken niemand, maarja hoort erbij!

Vrijdag avond lekker thuis gebleven en een filmpje gekeken, want de pub ging niet meer door. Zaterdag was het helaas heel slecht weer, de hele dag regen. Dus ja 's ochtends maar naar Zumba geweest, want was al een tijd niet in de sportschool geweest en 's middags even boodschappen gedaan.
' s avonds hadden we een afscheidsfeestje bij ons thuis voor mijn roomie. Eerst even gezellig wat gedronken en daarna door naar Piccadilly. En ja zoals we inmiddels gewend zijn in Londen, de club ging om 3 uur dicht dus was 'vroeg' thuis.
Op de terug weg dachten we trouwens lekker boven in de bus te gaan zitten, maar dat werd helaas snel verstoord. En paar vervelende britse jochies die ruzie aan het schoppen waren en aan het roken en blowen waren in de bus, pff wordt gek van al die wiet lucht hier, dacht er vanaf te zijn nu ik in Engeland ben, maar het is alleen maar erger haha.
Maarja wij dus maar naar beneden gegaan zaten we gezellig met een jongen uit Australie te praten. We waren zo druk in gesprek dat we onze halte gemist hebben, en 3 haltes verder dachten oeps volgens mij moeten we eruit haha.
Zondag ben ik samen met mijn kamer genoot naar Camden Market en Primrose Hill geweest (alweer!). Dit keer het uitzicht gezien in het donker, ook erg mooi omdat heel veel dingen verlicht zijn!
Helaas zat het weekend er toen alweer op en staat er weer een drukke week voor de deur.
Het wordt trouwens ook wel echt hoog tijd om te verhuizen, de deur van mijn kledingkast heeft het begeven, die ligt er bijna uit, zit nog maar aan 1 scharniertje vast. Hopen dat ie het nog even 2 dagen met me kan volhouden!

Mijn adres blijft trouwens hetzelfde, alleen het flat nummer veranderd. Het adres is Broadmead House, Flat 11, Auriol Road, W14 0SS, London.

Tot de volgende keer!

  • 26 November 2012 - 11:45

    Johan:

    Lot, we kunnen maar een ding zeggen. Je doorzettingsvermogen is meer dan drie dikke complimenten waard. Menig persoon had allang gezegd; tabé!

    Heel veel plezier in je nieuwe hutje!

    Alle liefs,

    Jo en Lau

  • 26 November 2012 - 21:46

    Mama:

    Hey Lotte,

    je begint al aardig bedreven te worden in het flexibel opstellen. de ene dag ziet alles er heel anders uit dan de volgende en maar aanpassen. je doet het goed
    ik hoop voor je dat je nieuwe flat en kamer een stukje beter zijn.
    en dat je daar nog hele hele hele gezellige weken mag hebben.
    je verhalen zijn vermakelijk om te lezen, zo beleef ik een stukje met je mee
    ik wens je succes met het verhuizen vertil je niet ;) aan al die zware koffers
    geef je was vast maar mee aan Manou. scheelt weer op de terugweg

    nou tot horens

    kusjes Mama

  • 26 November 2012 - 21:46

    Mama:

    Hey Lotte,

    je begint al aardig bedreven te worden in het flexibel opstellen. de ene dag ziet alles er heel anders uit dan de volgende en maar aanpassen. je doet het goed
    ik hoop voor je dat je nieuwe flat en kamer een stukje beter zijn.
    en dat je daar nog hele hele hele gezellige weken mag hebben.
    je verhalen zijn vermakelijk om te lezen, zo beleef ik een stukje met je mee
    ik wens je succes met het verhuizen vertil je niet ;) aan al die zware koffers
    geef je was vast maar mee aan Manou. scheelt weer op de terugweg

    nou tot horens

    kusjes Mama

  • 26 November 2012 - 21:47

    Mama:

    hahahaha ik zie dat ik weer twee keer ge-enterd heb staat mijn verhaaltje er twee keer in
    nou ja dan heb je wat te lezen

    doeiiiiii

  • 26 November 2012 - 22:29

    Je Nichtje:

    Heeey Lotje,

    Wat leuk dat er weer een verhaal op je reisding staat:)
    Ik lees het altijd met veel plezier!
    Ik vind dat je het super doet en hoop dat je nog veel leuke dingen gaat beleven. Over ong. 2 maanden ben je alweer terug!

    Groetjes, Je kleine grote nicht

  • 26 November 2012 - 22:31

    Carla:

    Hoi Lotte,

    Volgens mij heb je alles wel meegemaakt tegen de tijd dat je terug gaat.
    Niets loopt volgens planning en het verandert constant.
    Je hebt het er maar druk mee. Je klinkt trouwens nog steeds opgewekt en je verhalen zijn het lezen meer dan waard. Maar hoe je het ook wendt of keert: je gaat nog steeds uit en overal naar toe.
    Ik hoop dat je nieuwe kamer beter is. Succes met de verhuizing. Vraag je roomie "gewoon voor de gezelligheid" je te helpen verhuizen. Krijgt ze wellicht spijt dat ze niet mee is gegaan.

    Groetjes,

    PS Dank voor het nieuwe adres

  • 26 November 2012 - 22:31

    Carla:

    Hoi Lotte,

    Volgens mij heb je alles wel meegemaakt tegen de tijd dat je terug gaat.
    Niets loopt volgens planning en het verandert constant.
    Je hebt het er maar druk mee. Je klinkt trouwens nog steeds opgewekt en je verhalen zijn het lezen meer dan waard. Maar hoe je het ook wendt of keert: je gaat nog steeds uit en overal naar toe.
    Ik hoop dat je nieuwe kamer beter is. Succes met de verhuizing. Vraag je roomie "gewoon voor de gezelligheid" je te helpen verhuizen. Krijgt ze wellicht spijt dat ze niet mee is gegaan.

    Groetjes,

    PS Dank voor het nieuwe adres

  • 26 November 2012 - 22:32

    Carla:

    Heb hetzelfde probleem als je moeder. Dacht dat ik geen enter gegeven had en nu staat het er ook twee keer.

    C

  • 27 November 2012 - 19:09

    Jose:

    Hey die Lotte

    Ik heb weer genoten van je verhaal ,leuk om t.e lezen wat je allemaal meemaakt ,zo ben ik toch een stukje bij je , ik hoop dat je nieuwe kamer een verbetering zal zijn
    en dank voor je nieuwe adres ,kan je weer een brief schrijven met zeer veel interesante dingen die ik beleeft heb ,maar die niemand anders hoeft te weten

    liefs jose

  • 01 December 2012 - 16:54

    Chiel:

    Lotje!

    Doorzetter dat je bent! Alles wijze lessen vliegen om je oren, volgens mij kom je er alleen maar sterker uit! Hou je taai, maar probeer vooral (toch nóg een keer) te genieten!

    Liefs van je broertje.

  • 02 December 2012 - 17:28

    Daan:

    Jeetje Lotje, wat maak je toch allemaal mee! Onze kleine Lotje komt straks thuis als een 'grote' zelfstandige volwassen vrouw! Wie had dat ooit kunnen denken!
    Laat je niet van de wijs brengen door wat er om je heen gebeurd, maar trek je eigen plan!!
    Respect voor je doorzettingsvermogen! Blijf dit volhouden!!

    Hoe gaat het op je stage? Leer je er ook nog een beetje dingen of is het alleen maar werken en 'ervaring' opdoen?

    Heb je dit weekend nog leuke dingen gedaan?

    Liefs van je broer :)
    ps. ben je blij met mijn reactie?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 04 Okt. 2012
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 4770

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: