Third week in London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Block - WaarBenJij.nu Third week in London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Block - WaarBenJij.nu

Third week in London

Blijf op de hoogte en volg Lotte

01 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi allemaal,

Daar ben ik weer met een korte update. Inmiddels alweer mijn derde week hier in Londen, de tijd gaat echt heel snel!!

Vrijdag zouden we naar een Halloween Party gaan, dus wij ons zelf helemaal opgemaakt en op naar wat andere mensen om dan samen door te gaan naar de party. Iedereen zat ons al een beetje raar aan te kijken in de metro, maar goed dat mag de pret niet drukken natuurlijk. Toen we s avonds aankwamen bij de locatie was het super druk en stond er een rij van minstens een uur, en was het niet meer de moeite om daar in te gaan staan, omdat we toch niet meer binnen zouden komen. Beetje jammer, alle moeite voor niks, maarja toch nog maar even de pub ingedoken maar helaas ging die al om 1 uur dicht. Was in ieder geval dus voor mijn doen "vroeg thuis".
Zaterdag was het weer heel slecht dus heb ik niet zoveel gedaan, beetje boodschappen me kamer opgeruimd jaja en lekker gerelaxed. Zondag was eigenlijk een beetje hetzelfde, al heb ik toen nog een poging gedaan om te shoppen. Maar ik denk dat de winkels weten dat ik op me geld moet letten want heb helaas niks gevonden. Eind van de dag trouwens nog wel even op pad geweest met mijn roomie en een anders Duits meisje, die helaas deze week voor het laatst was. We hebben even lekker wat gedronken in Covent Garden. Er valt altijd wel wat te beleven daar, deze keer was een mr Bean look-a-like, dus daar moesten we natuurlijk even mee op de foto!

Maandag en dinsdag was ik lekker nog vrij dus ben ik toen maar op pad gegaan, want ja iedereen was aan het werk en helemaal in me uppie thuis zitten is zooo saai. Ben even naar Chinatown geweest, niet zo heel bijzonder misschien leuker als het wat drukker is. Vervolgens een beetje door de stad gelopen en toch maar even wat toeristenplekjes bekeken. Ben naar Buckingham Palace geweest en vervolgens doorgelopen naar Trafal Square, erg mooi allemaal! Dinsdag nog een poging tot shoppen gedaan, en jaja heb wel één broek gescoord. Verder nog even wat dingetjes uitgezocht voor mijn ouders, want die komen morgen al langs!:D

Woensdag was het dan zo ver, ik ben begonnen bij mijn nieuwe stage! Veel beter dan die andere gelukkig! Er hangt een hele goed sfeer en er werken allemaal leuke mensen. Het gaan wel lange dagen worden, want recruitment is een never ending story, maar goed ben hier om ervaring op te doen he! Ik ben op dit moment (en de komende weken) vooral bezig met mensen bellen. Wat wil ik nou nog meer, de hele dag een beetje kletsen haha.

Het ziet er in ieder geval naar uit dat alles nu eindelijk goed loopt en het nu echt is begonnen!

Heb trouwens ook mijn eerste kaart ontvangen van opa & oma uit Emmen, heel leuk! Langzamerhand gaat mijn muur er nu een beetje gezellig uit zien!

Nu nog één dagje werken en dan lekker weekend en met mijn ouders op stap!

To be continued....

  • 01 November 2012 - 22:19

    Ineke:

    Hoi Lotte, fijn dat de tijd snel gaat , ben je ook weer snel thuis.......hihihi. nee lot echt leuk dat het toch nog goed is gekomen tot nog toe. In ieder geval veel plezier met je paps en mams , big hugh doei

  • 01 November 2012 - 22:32

    Lotte De Block:

    En natuurlijk nog gefeliciteerd voor Leoniek en voor mijn vriendinnetje die morgen haar P uitreiking heeft:D helaas moet ik alle feestjes missen

  • 01 November 2012 - 22:54

    Mama:

    Hey Lotje

    here we come.. see you tommorrow :)

    je vergeet trouwens wel te vermelden dat je je moeder hebt suf gekletst op de dagen dat je in je eentje op je kamertje zat
    nou tot morgen he .. nog een nachtje slapen

    kus mama

  • 02 November 2012 - 16:10

    Jose:

    hoi lotte

    leuk wat weer wat van je te horen , ik ben blij dat het goed gaat met je , en dat je een leuke stage plek heb gevonden .

    ik wens je heel veel plezier met je vader en moeder

    liefs jose

  • 05 November 2012 - 17:53

    Sannie:

    Heeeey lief grote kleine nicht,

    Wat super dat je het naar je zin hebt!
    Ik was eventjes bang dat je tijd daar niet zo leuk zou worden, maar zo te horen lukt dat al aardig!

    Ik hoop dat je nog vaak zulke verhalen gaat sturen, want ik vind het erg leuk om je belevenissen te lezen!

    xxxxxx Je lieve kleine grote nichtje

  • 05 November 2012 - 17:54

    Sanne:

    Ik zie nu een hele erge fout.. Heeeey LIEVE grote kleine nicht!

  • 09 November 2012 - 11:07

    Chiel:

    Hoi Lotje,

    Loop een beetje achter. Maar kijk uit naar je volgende verhaal die ik dan ook nu ga lezen, haha.

    Groetjes van je broertjeeee!

  • 09 November 2012 - 11:07

    Chiel:

    Hoi Lotje,

    Loop een beetje achter. Maar kijk uit naar je volgende verhaal die ik dan ook nu ga lezen, haha.

    Groetjes van je broertjeeee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 04 Okt. 2012
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 4764

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: