One week survived - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Block - WaarBenJij.nu One week survived - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Block - WaarBenJij.nu

One week survived

Blijf op de hoogte en volg Lotte

07 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallootjes, daar ben ik weer. Vrijdag laatste dagje werken, en toen was het eindelijk zo ver, mijn ouders zijn in Londen!:D Ik had ze tussen het werk door al snel even gezien, en gelukkig was mijn baas zo aardig om me wat eerder weg te laten gaan die middag! Eerst even lekker een borrel gedronken bij mijn werk in de buurt en toen op naar hun hotel en mijn paleisje. Daarna hebben we gezellig wat gegeten hier in de buurt! Niet al te laat gemaakt, want we hadden een druk weekend voor de boeg...

Zaterdag zijn we om 10 uur naar Buckingham Palace geweest (ja alweer haha) om de changing guards te zien, wat een happening zeg, het begon pas om 11.30 en wij waren er rond half 11 kwart voor 11, maar alsnog waren de goeie plekken helaas al weg. We hebben wel alle poespas er omheen gezien, paarden en de mooie muziek met doedelzakken. We hadden geluk met het weer, al was het wel koud om daar 2 uur te zijn. Dus daarna tijd om door te lopen naar Trafalfar Square en even op te warmen met een bakkie. Vervolgens zijn we doorgelopen naar Westminster Abbey, de Big Ben en London Eye, om vervolgens weer terug te gaan richting Piccadilly Circus. Daar zijn we even de M&M winkel in gegaan, mega groot vol met van alles en nog wat van m&m's. Natuurlijk ook even wat lekkere m&m's gekocht daar. 's Avonds hebben we lekker een hapje gegeten en toen was het wel mooi geweest voor die dag, me voeten deden pijn van al het lopen, dus s avonds lekker thuis gebleven.
Zondag ochtend weer vroeg af te spreken om lekker te ontbijten, helaas regende het zondag ochtend, maar tegen de tijd dat wij bij Porto bello road market waren was het gelukkig droog! Een hele leuke markt, en ik heb de test doorstaan: Geen geld uitgegeven! Daarna zijn we doorgegaan naar Harrods waar we ook even de toerist uitgehangen hebben, want een mega winkel is dat zeg en ook mega prijzen helaas! Daarna nog even door gegaan naar het Victoria & Albert museum. Ook zondag waren mijn voetjes weer aardig moe dus s avonds even lekker een hapje gegeten en toen naar huis, dat was het weekend alweer.
Maandag ochtend hebben we nog samen geluncht en toen begon de werkweek weer voor mij. Begon een beetje vreemd, eerst liep ik al de wc binnen terwijl er iemand op zat, hij was vergeten de deur op slot te doen niet erg slim en wel een beetje genant haha. Die jongen durfde me niet meer aan te kijken de rest van de week haha.
's Avonds waren pap en mam naar een voorstelling, dus was het voor mij tijd om naar de sportschool te gaan, want ja heb niet voor niets een abonnement afgesloten he. Wel weer de nodige spierpijn daarna.
Dinsdag was helaas alweer de laatste dag dat me ouders er waren, we hebben s middags lekker geluncht en daarna zijn zij naar het vliegveld gegaan, back to normal live. Vond het heel leuk dat ze er waren, maar wel even lastig om weer gedag te zeggen!
Deze stage bevalt trouwens een stuk beter, mag gewoon praten en nuttige dingen doen en heb leuke collega's. We werkte met zijn vieren bij het bedrijf, maar die jongen die er werkte (nog geen 2 weken) had ontslag genomen, dus het is nu alleen nog Cristina en ik en de eigenaar. Hij wil ons natuurlijk te vriend houden, dus heeft ie besloten dat tussen kerst en oud en nieuw het bedrijf gesloten is. Heb dus lekker 2 weken vakantie als Bas en Krista & Annabelle er zijn.
De eerste week stage zit erop en alles is goed gegaan, op naar de volgende 10 weken!
Heb trouwens gister nog een pakketje ontvangen om maar vast in de kerststemming te komen.... Bas is zo lief geweest om mij een kerstboompje met versiering op te sturen, dus zoals in heel Londen is mijn kamer ook vast in de kerst sfeer!
De foto's komen er trouwens aan, maar het duurt nog ongeveer 2 uur voor ik die binnen heb;)

Tot de volgende keer!!

  • 07 November 2012 - 23:48

    Krista:

    Lieve lot,

    Wat een leuk verhaal weer!! En super leuk dat je ouders langs zijn geweest.
    Het afscheid zal wel weer even lastig zijn geweest, maar gelukkig heb je je plekje helemaal gevonden..
    Een prettig huis (al is het niet altijd even schoon;)) en eindelijk een fijne stage!

    En hoe chill dat je gewoon vrij bent als bas en wij er zijn.

    Ik kan echt niet wachten....

    Geniet veel want voordat je het weet is het voorbij!!

    We skypen!! And see you @ newyear!!!!

    Dikke kus xx

  • 09 November 2012 - 11:18

    Chiel:

    Leuk leuk Lotje!

    Gelukkig hebben zowel jij als wij genoten van de trip van onze ouders ;P
    Tof van je stage! Ik ben wel jaloers op je hoor, met oud en nieuw in Londen zou ik ook wel willen...

    Dikke knuffel van mij :)

  • 11 November 2012 - 17:04

    Hetty:

    Hoi Lotte,

    Wat leuk dat je ouders zijn geweest en uit ervaring weet ik toen Krista in Malta zat, het een heel fijn gevoel is dat je zelf ziet hoe het met je kind gaat en dat zal ook wel voor je ouders gelden.
    Aan de fotos te zien, ziet het er allemaal heel goed uit.
    En............wat helemaal prettig is dat de 2de stageplek beter bevalt en nog vrij ook met de feestdagen!!
    Ik wens je nog een hele fijne tijd in Londen.
    Dag!!! Groetjes XX Hetty

  • 14 November 2012 - 22:54

    Dreetje:

    Hoi Lottepetot,

    Ik zal ook maar eens wat aardigs zeggen, toch? Werd tijd!
    Ik vind je aardig.
    Aardig hè!

    Denk je nog wel eens aan je oompje? Vast niet. Maar ik wel aan jou hoor. Hoe jij daar in Old England rondhobbelt en ongetwijfeld je best doet om engels te spreken. Lukt vast goed. Als je terug bent, kunnen we tweetalig met elkaar kletsen. Jij de engelse taal en ik de wartaal. Daar schijn ik goed in te zijn. En jij ook overigens.
    Verder heb ik niet zo veel te blaten. Ik heb weer een aaibare coiffeur en ga morgen weer op de fiets naar Lisse.

    Tot zover weer dit pretentieloze bericht, waarmee ik deels mijn schuldgevoel, omdat ik nog niets van mij had laten lezen, heb vereffend.

    Geniet volop van deze vrijheid en maak er een weergaloe ervaring van. Kan Chiel zich nog meer verbijten dat hij met Kerst en Oud en Nieuw niet in LOnden is. Arme Chiel!!!!!

    Nou, doei enne.......................gedraag je wel hè.
    Knuf van je allerliefste oompje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 04 Okt. 2012
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 4757

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: