NYE met mijn lieve vriendinnetjes - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Block - WaarBenJij.nu NYE met mijn lieve vriendinnetjes - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Block - WaarBenJij.nu

NYE met mijn lieve vriendinnetjes

Blijf op de hoogte en volg Lotte

07 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Good afternoon everybody,

Allereerst natuurlijk nog even gelukkig nieuw jaar allemaal! Dat 2013 een nog beter en nog leuker jaar mag worden!
Het is alweer een tijdje geleden, dus hier nog even één van de laatste updates vanuit Londen. De vrije daagjes alleen in het huis heb ik eigenlijk lekker relaxed doorgebracht, en om eerlijk te zijn viel het eigenlijk best wel mee dat er niemand was.

Zaterdag kwam mijn huisgenoot weer thuis, dus toen was het gedaan met de rust en mijn schoolwerk, maar wel weer gezellig! ‘s avonds even naar een andere flat geweest, wat nieuwe mensen ontmoet daar en daarna lekker een filmpje gekeken, want ik moest natuurlijk fris en fruitig zijn voor mijn vriendinnetjes die eindelijk kwamen!

Zondag ochtend vroeg uit de veren en op naar het vliegveld om Krista en Annabelle op te halen, in tegenstelling tot Bas ging het bij hun een stuk sneller. Heel leuk om ze na zo een lange tijd weer te zien en dan hadden ze ook nog eens allemaal lekkere dingen voor me meegenomen!
Om alvast in de sfeer te komen van 4 dagen ongezond doen hebben we ontbeten bij de Burger King, niet zo’n success, maar het was in ieder geval iets. ‘s Middags zijn we naar Camden geweest om even lekker te gaan shoppen, helaas niet zo heel veel gekocht, maarja des te meer was er over voor het stappen.
‘s avonds hebben we in de pub gegeten en daarna zijn we nog even naar Winter Wonderland geweest. Daarna lekker bij mij in de keuken gezeten want we hadden natuurlijk een heleboel bij te kletsen.

Maandag was het dan zover, oudjaarsdag. Het was de bedoeling om nog even een outfit te scoren voor onze party, dus hup richting Oxford. Helaas voor mij niet gelukt, maar Annabelle had nog wel even wat leuks gescoord. Om 6 uur hadden we afgesproken op het station met Sandrina, een Nederlands meisje die ook op de hogeschool Leiden zit. Even snel boodschappen doen, eten halen en omkleden om daarna met zijn 6en (Vanessa en Maria gingen ook mee) richting London Eye te gaan. Zoals te verwachten waren we te laat weg gegaan en was het station waar we eruit wouden al afgesloten wegens de drukte. Uiteindelijk hadden we gelukkig toch nog goede plekken gevonden, en waren wij er helemaal klaar voor. Bij jullie was het natuurlijk al een uurtje eerder 2013, dus nog even contact gehad met het thuisfront, en daarna begon het aftellen voor ons dan ook. Om 12 uur het nieuwe jaar ingeknald met champagne en mooie vuurwerk show!

Na het vuurwerk gingen we door naar onze NYE party. We hadden uiteindelijk besloten om naar Fabric te gaan, omdat je daar na 1 uur nog naar binnen mocht en het feestje duurde tot 9 uur. Klinkt natuurlijk helemaal perfect! Helaas begon het onderweg te regenen, en was het een hele klus om te vinden, maar vol goede moed gingen we naar binnen. Helaas was er niks aan, de muziek was slecht, het was rustig en het bier was vies. Na ander half uur hadden we dan ook maar besloten om weer naar huis te gaan, want de Vanessa lag zelfs al in de club te slapen. Wel jammer, want daar hadden we weer £ 50 verspild. Thuis nog wel gezellig met z’n 3en zitten kletsen, dus uiteindelijk was het nog laat voordat we gingen slapen.

Op nieuwjaarsdag hebben we het lekker rustig aan gedaan, een beetje uitgeslapen en lekker ontbeten of eigenlijk geluncht. Opeens was het al 6 uur en moesten we toch maar eens wat gaan doen. We zijn lekker uit eten geweest bij de pizzeria en ‘s avonds zijn we uit geweest met de duitse meisjes, om toch nog even goed het nieuwe jaar in te luiden.

Woensdag alweer het laatste dagje, dus vroeg uit de veren om lekker te kunnen shoppen. Helaas kwam er van het shoppen weinig terecht, want we waren een beetje brak en die mega uitverkoop is helemaal niet zo leuk als iedereen denkt, één grote puinhoop en natuurlijk onmogelijk om jou maat te vinden. Dus maar dan naar de M&M winkel waar we de toerist uitgehangen hebben, bij elk beeld moesten natuurlijk een paar foto’s gemaakt worden! ‘s avonds weer lekker uit eten geweest, en nog even naar Winter Wonderland om in de achtbaan te gaan, en daarna door naar Covent Garden voor een borrel. Helaas was het feest toen alweer voorbij en werden ze ‘s nachts opgehaald om weer terug naar huis te gaan.
Het is super snel voorbij gegaan, maar het was super gezellig!!

Donderdag ging het normale leventje langzaam aan weer beginnen, beginnen met thuis werken die dag en vrijdag weer naar kantoor. Was wel weer even wennen om vroeg op te staan en de hele dag te werken. ‘s avonds samen met Vanessa op pad gegaan, want ja nog maar een paar weekendjes dus die moet ik goed benutten. We waren naar Shoreditch geweest voor de eerste keer, maar we wisten niet zo goed hoe we naar huis moesten. Raar maar waar, bier na wijn geeft venijn, dus ja ook voor mij. Dus halverwege onze busreis uitgestapt en onze huisgenoot maar ingeschakeld om een taxi te bellen. Kan ik in ieder geval zeggen dat ik in Londen in de taxi ben geweest, al was het niet de echte Black Cab.

De volgende dag waren we nogal brak, dus lekker rustig aan gedaan wat boodschapjes en lekker filmpie gekeken. ‘s avonds zouden we thuis blijven, maar er stonden opeens 2 mensen van een andere flat voor de deur dus ja hup in de feestkleren en weer op stap. Zondag lekker uitgeslapen en eigenlijk ook weer niet veel gedaan. ‘s avonds lekker naar de film geweest met Vanessa en toen was het weekend weer voorbij.

Nu vol goede moed weer een nieuwe werkweek. Nog maar twee weekjes, en dan is mijn avontuur alweer voorbij. De laatste weken gaan erg snel, net nu het leuk begint te worden moet ik alweer bijna naar huis toe. Dus ik ga zeker nog even genieten deze dagen!

Tot de volgende keer!

  • 07 Januari 2013 - 15:35

    Sanne:

    Jeej, ik ben de eerst die wat op je blog zet:)!
    Nou Lotje geniet nog maar eventjes heel erg van je laatste 2 weekjes en dan zie ik je de 20ste;)

    xxxxxxx

  • 07 Januari 2013 - 16:28

    Mama:

    Hey Lotje

    ik krijg het in de gaten dat je het leuk gaat vinden, heet blijft akelig stil op skype :).Zoals je zegt geniet er nog maar even van. over twee weken is je avontuur over en wacht je een nieuw avontuur.
    we zijn druk bezig met je kamer, het ziet er erg leuk uit vind ik, die roze kleur is lekker fris. Ik krijg de neiging om allemaal leuke roze dingetjes te kopen voor je kamer..... zal ik maar niet doen. want je vind het vast niet leuk als je moeder dat doet.
    vanavond nog wat schilderwerk dan kan de kamer ingeruimd worden.
    Ben benieuwd wat je ervan vindt.
    ik wens je nog heel veel werkplezier en probeer nog een beetje aan je schoolopdrachten te werken.
    Moet je eigenlijk de 21ste alweer naar schooll??
    of gaan we gezellig bij Andre op visitie?

    tot horens he
    groetjes en een dikke kus Mama

  • 11 Januari 2013 - 13:06

    Leoniek:

    Hey Lot,

    wat een belevenissen allemaal weer zeg! Jammer dat je zo veel tegenvallers hebt, zoals je party met Oud en Nieuw. Maar gelukkig heb je ook gezelligheid.
    Hopelijk geniet je de laatste dagen nog, want die gaan heel snel voorbij. Dat had ik ook toen ik in Tanzania zat. Maar ik vond het ook wel fijn om weer naar huis te gaan, je stelt je er toch op in.
    Nou voor nu nog heel veeeeeel plezier. Hier wacht een leuke nieuwe kamer op je. En wij natuurlijk.
    Tot snel!!

    X Leoniek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 04 Okt. 2012
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 4750

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: