London Baby - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Block - WaarBenJij.nu London Baby - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Block - WaarBenJij.nu

London Baby

Blijf op de hoogte en volg Lotte

18 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal,
Hier weer even een kort verhaaltje vanuit het koude London. Eigenlijk is er niet zo heel veel gebeurd, maar ik ga weer proberen er wat leuks van te maken.

Allereerst om maar even terug te komen op de vraag van Chiel over mijn stage, want ja daarvoor zit ik hier uiteindelijk he! Op stage heb ik het heel erg naar mijn zin, de dagen vliegen voorbij en ik moet dan ook zeggen dat het allemaal wel erg snel gaat nu!
Ik ben vooral de hele dag mensen aan het bellen en doe wat administratie wat daarbij komt kijken. Niet zo heel spannend dus, maar allemaal prima te doen! Helaas is het momenteel door de kerst periode wat rustiger, dus de middagen duren soms een beetje lang omdat er niet altijd evenveel te doen is. En zoals jullie vast wel weten, Lotje heeft niet zo’n hoog concentratievermogen en houdt ook niet van stil zitten, dus dat maakt het soms een beetje saai.
Maar prima naar mijn zin hier en leuke collega’s! Hoef trouwens nog maar 2,5 week stage te lopen, want vanaf Vrijdag heb ik lekker 2 weken vakantie en dan is het einde alweer in zicht.
Verder heb ik zoals gewoonlijk maandag weer Pump gedaan en woensdag Zumba, het was de laatste les van het jaar, dus kan na het nieuwe jaar geloof ik nog maar 1 of 2 keer. Heb me geld er echt uitgehaald, NOT haha, maarja geld moet rollen, en daar ben ik de beste in ondanks dat ik het niet heb.

Verder is er deze week geloof ik niet zoveel bijzonders gebeurd door de weeks. Vrijdag avond heb ik met mijn kamergenoot, de franse jongen uit mijn huis een vriend van hem en Vanessa (het duitse meisje) eerst bij ons in huis wat gedronken, en daarna zijn we op pad gegaan naar Nothing Hill. Op de weg naar de club, kwamen we jaja een zwarte kerstman tegen die vroeg of die jongens even wouden helpen met een auto duwen die pech had. Wij waren zo aardig om op de kerstman zijn spullen te letten, dus als beloning kregen we een mooie kerstmuts met lichtjes erop. In the pocket! ‘s nachts toen we thuis waren, nog even gezellig met z’n alle een pizzaatje in de oven gedaan, dus dat was wel gezellig! Totdat we de volgende ochtend wakker werden en ik een beetje hoofdpijn had en moe was haha.
Zaterdag had ik dan ook niet zoveel zin om wat te doen, dus ben ‘lekker’ thuis gebleven en heb maar even het huis schoon gemaakt.

Ohja heel raar trouwens, ik heb dat Italiaanse stel wel geteld 3 keer gezien in 2 weken tijd. Vrijdag avond waren ze thuis en toen ze de keuken in kwam om iets te pakken zeiden we nog leuk hallo hoe gaat het blabla, maar geen reactie!
Zaterdag ochtend ging ik even naar de wc, en toen zag ik hun weg gaan met een koffer en een rugzak maar ik dacht die komen vast nog wel terug, ik nog gedag gezegd maar weer geen reactie. Later bleek dat ze helemaal vertrokken waren en niet eens even gedag konden zeggen, nou liever kwijt dan rijk dan maar he.
Het wordt dus ook steeds rustiger in huis hier, want woensdag gaat mijn kamergenoot ook weg.
Zaterdag avond ben ik samen met Vanessa weer de stad in geweest en zondag zouden we met wat mensen naar Winter Wonderland gaan. Helaas net op het moment dat we weg wouden gaan begon het te regenen en te onweren, dus helaas geen Winter Wonderland. Ik baalde er wel van, want had zaterdag ook al niks gedaan, en een heel weekend binnen zitten is toch wel een beetje verschrikkelijk voor mij. Maarja dan moeten we het binnen maar gezellig maken heb lekker een filmpje gekeken met Vanessa met een lekker wijntje en nog een beetje meer drank erbij hihi.
Gisteren (maandag) heb ik met mijn werk een kerst lunch gedaan, pff een heel 3 gangen menu weg werken als lunch, erg veel. Ik vroeg trouwens om een glas wijn, maar kreeg een hele fles, dus ja je weet hoe dat gaat, heb hem natuurlijk niet helemaal leeg gedronken, maarja kon het natuurlijk ook niet allemaal laten staan, want we gaan geen wijn verspillen. Was weer een flinke afknapper om daarna aan het werk te gaan en het duurde dan ook weer een eeuwigheid.

Donderdag heb ik trouwens nog met Linda geluncht (vriendin van mijn tante), was erg gezellig! Het was curry dag dus lekker rijst met Curry, en ja daar hoort natuurlijk ook alcohol bij. Zij zat om 12.30 al aan de wodka, ik heb het netjes bij een wijntje gehouden. Gezellig zitten kletsen en helaas was en toen alweer tijd om aan het werk te gaan.
Vanaf vandaag komt Vanessa trouwens bij mij in de flat wonen, eerst nog even tot het nieuwe jaar op een enkele kamer, en daarna wordt zij mijn nieuwe kamergenoot, dus daar hoef ik me ook geen zorgen meer om te maken. Nu moet ik me eerder zorgen maken dat ik nog wel toe kom aan slapen haha.

Ben wel blij dat ik verhuisd ben, heb het veel meer naar mijn zin nu en de tijd vliegt. Nog maar 4 nachtjes slapen tot Bas komt, en dan kan het feest beginnen!

Deze week eerst helaas nog even afscheid nemen van Blanca die zaterdag naar huis gaat, dan donderdag en vrijdag nog even een Christmas party met werk en vrijdagavond nog een feestje in de flat, en dan op naar 2 super weken!!

Helaas zit ik vanaf 2e kerstdag tot zaterdagavond alleen in mijn flat, want iedereen is naar huis toe om kerst te vieren. Wordt voor mij wel even afzien, 4 dagen niemand om tegen te praten!! Dus iedereen die zin heeft om te skypen, ik ben ongetwijfeld de hele dag online haha!

Waarschijnlijk ga ik voor de kerst niks meer posten, dus iedereen alvast hele fijn kerstdagen en tot de volgende keer!

  • 18 December 2012 - 14:33

    Chiel:

    Klinkt goed Lotje! Blijf er van genieten he!

  • 18 December 2012 - 15:32

    Ellie:

    hoi lotte
    geniet er lekker van.
    wens je hele fijne feestdagen en een gelukkig 2013
    groetje ook van theo xxxxxx

  • 18 December 2012 - 19:20

    Mama:

    Hey Lottepetotje

    het is toch een heel verslag geworden, gezellig hoor, als ik het zo hoor dan gaat het steeds beter.
    Wil je nog wel naar huis in januari??
    moet ik al een drank voorraad aan gaan leggen, ik lees dat je het wel gezellig vindt die wijntjes drinken.
    jahh... kleine meisjes worden groot van het bier naar de wijn. Dat staan natuurlijk wel een stuk chiquer
    in ieder geval wens ik je op schrift hier alvast hele fijne dagen met Bas, ik hoop dat jullie genieten.
    we hebben zeker nog wel contact met elkaar voor die tijd via skype.
    nu ga ik na koor gezellig kerstliedjes zingen voor het concert van zaterdag.
    Zijn er nog mensen die kaartjes willen??
    kan ik regelen hoor

    nou groetjes Lot en tot horens
    kus en hugh Mama

  • 18 December 2012 - 20:43

    Joos:

    Haha, je schrikt al die mensen een beetje af lot! Kijk maar uit met Vanessa, haha. Maar wel leuk dat ze je kamer genoot wordt! :D en ook goed dat het leuk is op je stage!
    Ik had een nieuwe kaart gekregen waarop stond "to Miss ruseta (nieuwe versie! Haha), have a lovly holeday and i want to say tank you for tiching me to speling wards corekt". Uhm, volgens mij ben ik niet helemaal geslaagd in mijn lessen, haha.

  • 19 December 2012 - 09:25

    Merel:

    Hoi Lief lotje,

    Goed om te horen, dat de tijd vliegt en je het dus naar je zin hebt:)
    Gezellig dat Bas straks komt en dat Krista en Annabelle ook nog gezellig langs komen Ole ole!!
    Ik mis je wel hoor!! We gaan echt weer even leuke dingen doen When your back from londen baby!!
    Snel weer even skypen

    Lots of lovexxxxx

  • 21 December 2012 - 20:01

    Jose:

    hoi Lotte

    ik hoorde van San dat je me brief heb ontvangen .
    nou dan heb je wat te lezen


    ik wens je heel veel plezier met Bas en ik wens je een hele fijne kerst en goede jaar wisseling en al vast de beste wensen voor het nieuwe jaar

    dikke kus
    Jose

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 04 Okt. 2012
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 4753

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: